آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

تیر آخرو رها کن تو بزن به سینه ی من

اگه تنها موندم ولی بازم سربلندم

دلمو به با تو بودن دیگه این بار نمی بندم

ولی انگار که رسیده نوبت جدایی من

نمی خوام دیگه بمونه بعد تو جون توی این تن

دیگه بعد از تو نمونده یه بهونه واسه خنده

بعد تو قلبم شکست و دل به هیچ کس نمی بنده

تک ستاره ی دل من گفته بودم که تو هستی

ولی بازم تو دوباره ، زدی و قلبم رو شکستی

تو که از ماتم و غصه زندگیمو پس گرفتی

، پس چرا من غریبه رو رها کردی و رفتی؟

یادگاری که نذاشتی تو به جز حسرت رفتن

 تیر آخرو رها کن تو بزن به سینه ی من.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,ساعت 7:22 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |